Založ si blog

Môj 6. deň prechodu na pránickú výživu

Pozorujem veľké zmeny. Nepravidelné kolísanie energie ma prekvapuje. Dokonca sa vo mne vytvára odpor voči všetkým vizualizáciám, ktoré sa mali stať súčasťou môjho nového spôsobu života. I keď sa mi podarilo získať zopár vzácnych skúseností, mám pocit, že sa všetko začína od znova. Akoby som sa znovu ocitol na štartovacej čiare.

Dumám nad novými možnosťami. Ako by som sa mohol z tohto vymaniť? Horúcou stopou je vylúčenie akejkoľvek duality. Prijatie faktu, že som jednota, nie dualita. Ponáram sa do pocitu jednoty a čo najďalej odhadzujem svoje Ja zahrňujúce moje osobné existovanie. Hrám sa na zabudnutého pozorovateľa jednoty s celkom a pozvoľna sa v nej učím strácať. Prekvapivo zisťujem, že to pomáha. Môj odpor k novému spôsobu života sa pomaly vytráca a začínam vnímať, čo všetko musím zmeniť, aby som si ho zamiloval.

 

V hoteli sa pod chvíľou hmýria noví hostia. Posledné dni v roku sú naozaj rušným obdobím. Navyše recepčná aj s hoteliérkou vyrazili domov na vianočné sviatky. Neostáva mi nič iné, ako zaujať pozíciu hlavného služobníka hotela. Komunikácia s hosťami prekypovala z mojej strany  nezvyčajným tichom pri nosení kufrov cez dve alebo tri poschodia. Každý jeden krok som musel prežívať ako našlapovanie pránickej energie,  ináč som nebol schopný zvládnuť ani pár schodov a doslova som lapal po dychu. Taká jednoduchá vec, a predsa v tej chvíli pre mňa nesmierne  náročná. Ale zároveň aj veľmi užitočná. Konečne som jasne rozoznával  kolísanie prílevu pránickej energie a jej vplyv na posúvanie kufrov po schodoch.

Ohmatávanie princípov, kedy prána do buniek prúdi a kedy nie, bolo až príliš skutočné. Môj dych jasne hlásil kedy spaľujem kyslík a kedy ma spolu s veľkým kufrom presúva prána. Keď prána správne prúdila, kufor sa mi zdal nezvyčajne ľahký, ale ak som cestou musel zodpovedať  množstvo zvedavých otázok, ktoré pohltili moju pozornosť, kufor primerane naberal váhu. Pocítil som akútnu potrebu meditácie v leže. Spojenie s celkom a vnímanie  horného a  dolného poschodia  ako toho istého sa stalo dôležitým.

13. deň prechodu na pránickú výživu

19.02.2016

Trinásty deň, bol dňom objavov. Doslova ma fascinovalo objavenie princípu explózií. Konečne sa mi podarilo nájsť spôsob, ako z môjho jemnohmotného duchovného existovania, kde som si pripadal ako súčasť všemocného celku, môžem ovplyvniť organizmus bez toho, aby som ho nepripravil o energiu. Vytvoril som si niečo ako obrovskú plachtu, ktorá sa rozvinula po vesmíre a [...]

12. deň prechodu na pránicku výživu

29.01.2016

Ráno dvanásteho dňa na mňa pôsobilo neurčito. Vonku bola hmla a moje telo, kopírujúc počasie, bolo taktiež akoby ponorené v hmle. Očividne sa môj včerajší úmysel, nechať telo počas spánku pracovať na prijímaní prány, nevydaril. Naďalej ma opantávala slabosť. Množstvo problémov a povinností, ktoré sa objavili v hoteli, ma takmer odviedli od môjho existovania v [...]

8. deň prechodu na pránickú výživu

27.01.2016

Noc bola pokojnejšia ako predchádzajúce. Spočiatku som cítil energiu, ktorá pri zaspávaní prúdila zo splývania s celkom a vnímania jeho všemocnosti. No len čo som stačil zaspať, znova sa zopakoval starý príbeh. Moje spojenie s celkom zmizlo. Splývanie a všemocnosť sa vytratili a ja som netušil kam. Ráno som sa zasa prebudil o pár sto gramov ľahší. Počas dňa sa [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 18237x
Priemerná čítanosť článkov: 2280x

Autor blogu

Kategórie