Založ si blog

3. deň- Zmazávanie minulosti

Začínam sa sústrediť na zmazanie všetkých spomienok, ktoré vo mne vyvolávali pocit dobre stráženého väzenia vo svete minulosti. Nechávam pobudnúť v prítomnosti len to, čo ju robí viac skutočnou a  optimistickou. Ako  meradlo mi slúži pocit vnútornej slobody a radosti. Nechávam z minulosti spokojne prúdiť do prítomnosti len čistú inspiráciu. Vnímam, ako pri všetkom čo robím, si do prítomnosti derie cestu tisíc spomienok, myšlienok, a iných drobností, ktoré mi nedovoľujú aby prítomnosť bola tu a elegantná ako sa patrí.

Učím sa zaujať pozíciu, pri ktorej stratia svoju ničivú moc. Pozíciu, v ktorej už neplatia frustrujúce spomienky na rodinu, na rod a milióny trápení, hladomorov a rôznych utrpení, ktoré som videl vo filmoch. Akési zmazanie, unblock. Pozícia, pri ktorej zostáva iba to, čo sa môže  zmeniť  v tejto chvíli a žiadne spájanie s tým, čo sa meniť nedá. Len skutočnosť, ktorá je tu a ja, čo sa v nej učím objavovať nový bezhraničný rozmer šťastia iba z obyčajného dotyku s ňou, z pekných diel, ktoré sa v nej dajú stvoriť bez čakania.

Usilovne zmazávam všetko, čo nemôžem zmeniť. Odmenou je čarovná prítomnosť pretkaná útulným tichom a veľký čistý stôl pre tvorenie najlepších vecí na svete.

 

 

Spomenul som si ako mnohí majstri dokažu zmeniť chuť a vôňu jedál. Preto sa mi zdá prirodzené, že prána vytvára z najmenších prvotných častíc práve takú voňavú a výživnú realitu, akú bunky pre svoje dokonalé fungovanie potrebujú. Môj nový spôsob života je teraz založený na prijímaní milónov úžasných živín premieňajúcich sa pomocou prány na realitu.  Bunkové elektrárne (mitochondrie) pripájam do siete pránickej energie ako najmodernejšie bloky fúznych elektrární. Bunky sa tvárili dosť prekvapene, ale zdá sa, že k beztoxínovej výžive majú čoraz bližšie. V hlave sa mi z ničoho nič vybavil refrén zo skladby, ktorú som predtým nahrával. Nakazil ma ako letná hitovka, a každú chvíľu som si ho pospevoval, až kým som nezaspal.

 

„Som len tanec a energia, len tanec a energia“.
Tak sa skončil môj tretí deň prechodu na pránu

13. deň prechodu na pránickú výživu

19.02.2016

Trinásty deň, bol dňom objavov. Doslova ma fascinovalo objavenie princípu explózií. Konečne sa mi podarilo nájsť spôsob, ako z môjho jemnohmotného duchovného existovania, kde som si pripadal ako súčasť všemocného celku, môžem ovplyvniť organizmus bez toho, aby som ho nepripravil o energiu. Vytvoril som si niečo ako obrovskú plachtu, ktorá sa rozvinula po vesmíre a [...]

12. deň prechodu na pránicku výživu

29.01.2016

Ráno dvanásteho dňa na mňa pôsobilo neurčito. Vonku bola hmla a moje telo, kopírujúc počasie, bolo taktiež akoby ponorené v hmle. Očividne sa môj včerajší úmysel, nechať telo počas spánku pracovať na prijímaní prány, nevydaril. Naďalej ma opantávala slabosť. Množstvo problémov a povinností, ktoré sa objavili v hoteli, ma takmer odviedli od môjho existovania v [...]

8. deň prechodu na pránickú výživu

27.01.2016

Noc bola pokojnejšia ako predchádzajúce. Spočiatku som cítil energiu, ktorá pri zaspávaní prúdila zo splývania s celkom a vnímania jeho všemocnosti. No len čo som stačil zaspať, znova sa zopakoval starý príbeh. Moje spojenie s celkom zmizlo. Splývanie a všemocnosť sa vytratili a ja som netušil kam. Ráno som sa zasa prebudil o pár sto gramov ľahší. Počas dňa sa [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 18291x
Priemerná čítanosť článkov: 2286x

Autor blogu

Kategórie