Založ si blog

Archív: január, 2016

12. deň prechodu na pránicku výživu

Ráno dvanásteho dňa na mňa pôsobilo neurčito. Vonku bola hmla a moje telo, kopírujúc počasie, bolo taktiež akoby ponorené v hmle. Očividne sa môj včerajší úmysel, nechať telo počas spánku pracovať na prijímaní prány, nevydaril. Naďalej ma opantávala slabosť. Množstvo problémov a povinností, ktoré sa objavili v hoteli, ma takmer odviedli od môjho existovania v […]

Pokračovanie článku

8. deň prechodu na pránickú výživu

Noc bola pokojnejšia ako predchádzajúce. Spočiatku som cítil energiu, ktorá pri zaspávaní prúdila zo splývania s celkom a vnímania jeho všemocnosti. No len čo som stačil zaspať, znova sa zopakoval starý príbeh. Moje spojenie s celkom zmizlo. Splývanie a všemocnosť sa vytratili a ja som netušil kam. Ráno som sa zasa prebudil o pár sto gramov ľahší. Počas dňa sa […]

Pokračovanie článku

Môj 7. deň prechodu na pránickú výživu

Predchádzajúce hodiny boli veľmi náročné a prechádzka ružovou záhradou sa mi strácala niekde v nedohľadne. Úbytok energie dosiahol neuveriteľnú hodnotu, takmer som sa nedokázal pohybovať. Bunkám očividne chýbala glukóza. Cítil som v sebe dosť veľký odpor k používaniu všetkých praktík, ktoré som predtým viac či menej úspešne skúšal. Neustále opakovanie […]

Pokračovanie článku

Môj 6. deň prechodu na pránickú výživu

Pozorujem veľké zmeny. Nepravidelné kolísanie energie ma prekvapuje. Dokonca sa vo mne vytvára odpor voči všetkým vizualizáciám, ktoré sa mali stať súčasťou môjho nového spôsobu života. I keď sa mi podarilo získať zopár vzácnych skúseností, mám pocit, že sa všetko začína od znova. Akoby som sa znovu ocitol na štartovacej čiare. Dumám nad novými možnosťami. Ako […]

Pokračovanie článku

3. deň- Zmazávanie minulosti

Začínam sa sústrediť na zmazanie všetkých spomienok, ktoré vo mne vyvolávali pocit dobre stráženého väzenia vo svete minulosti. Nechávam pobudnúť v prítomnosti len to, čo ju robí viac skutočnou a optimistickou. Ako meradlo mi slúži pocit vnútornej slobody a radosti. Nechávam z minulosti spokojne prúdiť do prítomnosti len čistú inspiráciu. Vnímam, ako pri všetkom […]

Pokračovanie článku

2. deň prechodu na pránickú výživu

Druhý deň bol podobne euforický. Energia si spokojne bublala spolu s mojou tráviacou sústavou, ktorá konečne dostala šancu čistiť sa. Robila to celkom usilovne. Tento deň som zasvätil objavovaniu významu života v práne a dôvodov prečo je pre mňa to najlepšie, čo ma mohlo stretnúť. Akýsi osobný deň, ktorý som venoval len sebe. Začínal som si premietať sám seba vo […]

Pokračovanie článku

Môj 1. deň prechodu na pránickú výživu

Prišlo to náhodou. Uvedomil som si, že predo mnou stojí obdobie, kedy sa všetko mení. Koniec roka, Vianoce a vo vzduchu zvláštna nálada robiť všetko ináč. Mal som už celkom dosť informácií o rôznych formách výživy, hlavne v spojení s meditáciou. Pamätám si ten obraz akoby to bolo včera. Stojím na moste ako pred bungee-jumpingom. Trochu váham, až nakoniec skáčem. […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 18234x
Priemerná čítanosť článkov: 2279x

Autor blogu

Kategórie